finaly_man Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Alla dessa sajter om att 2Pac verkligen lever, om att allting i hans liv hände på nummer 7 (tror det var 7, eller 5) Att han blev skjuten, men inga tidningar skrev om det och en massa annat. Tror ni att 2Pac lever? Jag tror det, han är en gud och gudar dör aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 2 pac lives! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 12 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Intelligent svar, varför isf? - Who the hell is God? He was a old man who has drunk... Who the hell is 2Pac? 2Pac is our God and he maked the hiphop music... (kom jag på nu) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Intelligent svar, varför isf? - Who the hell is God? He was a old man who has drunk... Who the hell is 2Pac? 2Pac is our God and he maked the hiphop music... (kom jag på nu) va?menar du att 2 pac var fullis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 han blev skjuten av ett annat gäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Han blev väl skjuten i skogen? OMkring 90-talet och jag tror inte han lever :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 13 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Han blev skjuten 5-6gånger för att han låg med en annans tjej. Berätta allt ni kan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 2 pac still lives! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 tyvärr är han nog död.. och kommer nog alltid att var det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 13 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Tyst med er pessimister som tror han är död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Jan lever ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Säger bara min åsikt. Jag är själv en sån som lyssnar på 2pac och älskar hans musik. Säger bara att om han är död så ska han få vila ifred... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.