hobba Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 hur får man dit en sån dära bild åt vänster jag är ny allså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 tryck på medelande. på vänster sida längre ned står det ändra avatar inställningar. Sen är det bara välja vad du vill ha för bild ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 så lätt va de!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hobba Skrivet 12 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 ok tack men hur stor ska den vara då ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Iofs står det där, men 125x125pixlar ska det vara =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hobba Skrivet 12 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Verkar som att du fattat? Snygg bild iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 tycker det med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black & white Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Jag gorde en bild i paint som jag inte kan få inn. :P Kan ni hjälpa mig Det står så här när jag försöker" FÖLJANDE FEL HITTADES Du kan inte ladda upp filer av den här typen Jag försökte lägga in den här under för att visa er hur den ser ut men samma sak hände då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Jag gorde en bild i paint som jag inte kan få inn. :P Kan ni hjälpa mig Det står så här när jag försöker" FÖLJANDE FEL HITTADES Du kan inte ladda upp filer av den här typen Jag försökte lägga in den här under för att visa er hur den ser ut men samma sak hände då. Har du läst avatarreglerna?Läs dom ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Jag gorde en bild i paint som jag inte kan få inn. :P Kan ni hjälpa mig Det står så här när jag försöker" FÖLJANDE FEL HITTADES Du kan inte ladda upp filer av den här typen Jag försökte lägga in den här under för att visa er hur den ser ut men samma sak hände då. spara den som jpeg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 ja jag sparar mina bilder med ok det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.