Black & white Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Det fungerar nu fast bilden är lite suddug jag får fixa det senare :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 jag tror nog att bilden var överdrivet stor eftersom den blev jätte suddig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Det fungerar nu fast bilden är lite suddug jag får fixa det senare :P Hur gjorde du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 jag tror nog att bilden var överdrivet stor eftersom den blev jätte suddig det tror jag me!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 <--- den jag har nu funka inte heller men då bytte jag till gif isälle för jpg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 så nu har du den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Det är bättre att spara i jpg än gif. gif tar större plats, annasr användre jag png, var för att jag inte fattade hur man ändrade pixelstorleken så jag trodde dom skulle bli mindre om jag hade png. Men så lärde jag men förstå pixelstorleken och så är png en vana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 hehehe jag fatta nästan inte ett pi*s om vad du sa!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black & white Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 (redigerat) Den blir hela tiden suddig någon som kan förbättra den till mig jag kan inte. :P skulle var jätte snällt. Här är bilden den är sparad i jpeg. Redigerat 13 Augusti 2004 av Black & white Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.