polisen007 Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 :unsure: Ja har ett problem, ja behover fuska till mig pengar men kan någon hjälpa mig. Ja vet ej hur ja ska göra!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Skaffa ett jobb är nog en bra början Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
polisen007 Skrivet 13 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 :huh: Jojo det är jag väl medveten om men vet du hur man kan fuska till sig pengar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 jag med skriv först rosebud i spalten högst upp sen skriver du !;!;!;!;!;!;!;!;! så några gånger sen har du inga problem med pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueCrap Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Första The Sims (altså inga expansionspacker inlaggt) Klapaucius Sen skriver du !;!;!;!;!;!;!;!;!; och om du markerar det med musen så klickar du CTRL+C och håller in CTRL+V tills det kommer inga mer tecken och sen markerar du allt och klickar CTRL+C och så klickar du "Enter" sen nästa gång du öppnar rutan så är det bara att du klickar CTRL+V och sen "Enter". Om du har någon expansionspack i så byter du bara ut Klapaucius till Rosebud. Happy Cheating.. :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.