Gäst Gollum Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 powerpinglan:om du har gjort pocorn så ska du gå upp på taket och läga dom i en ränna men det heter tratt på spelet.sen när du har gjort det så går pappan ut o skottar snö sen behöver du bara öppna dörren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
matildafj Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 när man har kommit ut... vatt hos garage försäljaren och gått tibaka och lämnat hjulet tii bilen... va gör man då+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 e det nån som vet hur man gör så att polisen flyttar på sig?ska man ge han lemonad tills han blir nödig eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 man ska blanda lemonad med brandsläckarn och ge honom den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 men var får man brandsläckaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 Nu har jag fått på hjulet och Orvar kunde köra mej i mån??? Vad ska jag göra jag kommer ingen vart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 6 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 Zero sa man tar gökursarmen,blandar det med tuggummit sen tar man den och klickar på frisbeén det funkar inte :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 du måste tugga tuggummit först Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 6 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 hur tugar man tuggumit då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 man går in i väskan tar tuggummit,för mot munnen så blir det tuggat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 6 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 det går inte heller jag har försökt jätte många gånger nu :?: :?: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 6 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 jag har klarat nästan hela spelet nu. hur kommer man ut ifrån det mörka rumet hur tänder man lampan hur lurar man in malte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.