Thunder Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 Hur kommer jag in i kliniken? Vad ska man göra i andra spelet? (mystiska hålet) Var ska man göra där man hör en gubbe och malte prata? Vad ska man ha golv moppen till? Vad ska man ha älg skit till? Är det något mer jag ska göra efter åt? Äntligen har jag klarat mer en halva spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 Andra spelet är från Kaspar i nudådalen. Man ska inte göra nåt. Jag behöver hjälp. Vad ska man göra när man har fått fram råtthålet i Skatte kontoret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 Hur får jag målar färgen av rudolf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 Nu har jag bytt målar färgen men vad ska jag göra vid gallret där man ser maltes kontor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
matildafj Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 hur ska man göra när man e ute ur huset, har vatt hos Orvar, och satt hjulet på bilen? :?: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 Som jag sa byta ut putts medlem till snus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 om ni har fastnat i spelet så behöver ni bara gå in i hjälp-filen som ligger i datorn 8) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Splash Damage Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 Är julkalendern rolig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 Vad ska man göra efter man tagit ner balongen fröken har samma svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 du måste gå upp i trädet o kolla hur många våningar det e Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
matildafj Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 Va Gör Man När Man Har Kommit In I Skolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rehnberg Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 Hur får man in roboten i råtthålet? Jag har satt i batterierna från ficklampan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.