Lillan Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Skrivet 13 Augusti 2004 (redigerat) hejsan!jag har fasnat helt i harry potter och fången från azkaban-spelet! jag är där man ska komma igenom ett rum me nån spegel som man ska blända ett öga med.Men, de finns två ganska stora problem; 1: med vilket ljus ska ja blända ögat med? 2: Det springer om kring en massa hinkypunkare i hela rumme, som kastar eldklot på mej! Så om någon vet hur man klarar sej igenom rummet så kan du väl skriva o berätta de för mej. ja skulle bli skit glad då! //Lillan Redigerat 13 Augusti 2004 av Lillan
Jean-Robert Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Skrivet 14 Augusti 2004 Gör Lumos Tills De Syns Och Sedan Flipendo Ett Par Gånger!
Lillan Skrivet 14 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 14 Augusti 2004 Tack!!!!!Nu ska dom j*vlarna döööö!!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
best_friends80 Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Skrivet 5 Mars 2005 jag har gjort så men det fungerar ju inte... har dött där 20 ggr Gör Lumos Tills De Syns Och Sedan Flipendo Ett Par Gånger!
Rekommendera inlägg