Gäst anubis Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Skrivet 13 Augusti 2004 haha en ganska kul grej! inana jag blev medlem tittade jag ofta in sen mars satt jag bara och tittade vilka somn va aktiva och på inläggen och sånt. och undervarje månad fanns det vissa användare som skrev så många inägg så det inte finns pltas längre......jag har bara från mrs vilka var aktiva innan?. mars:ka-zin thunder pickashu link knuckles 2 aprill:cryo ka-zin kazen kanji mrkuk ratchet knuckels. maj:petty piraha jnte the winner knuckels 2 ka-zinsvearike guko_ssj juni:finaly_man,anak-su-namu=jag,potter,yoshi>,chaos juli:she-o-rene(jag),obbe amy sapfire gold pidgey jacobsen 0014. augusti:#21 orson she-o-rene hubery. vilka va typ för ett år sen? Citera
Laithean Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Skrivet 13 Augusti 2004 Jag fattar men jag är inne väldigt mycket tycker jag men jag har inget att skrivaa. Citera
Pippo Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Skrivet 13 Augusti 2004 jag är ju för f*n inne hela tiden......... :angry: Citera
Schassen Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Skrivet 13 Augusti 2004 jag är ju för f*n inne hela tiden......... :angry: jag också....iaf så ofta jag kan. Citera
Hubery Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Skrivet 13 Augusti 2004 alla vill nog vara inne så ofta dom kan... Citera
Legend_gamer Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Skrivet 13 Augusti 2004 haha en ganska kul grej! inana jag blev medlem tittade jag ofta in sen mars satt jag bara och tittade vilka somn va aktiva och på inläggen och sånt. och undervarje månad fanns det vissa användare som skrev så många inägg så det inte finns pltas längre......jag har bara från mrs vilka var aktiva innan?. mars:ka-zin thunder pickashu link knuckles 2 aprill:cryo ka-zin kazen kanji mrkuk ratchet knuckels. maj:petty piraha jnte the winner knuckels 2 ka-zinsvearike guko_ssj juni:finaly_man,anak-su-namu=jag,potter,yoshi>,chaos juli:she-o-rene(jag),obbe amy sapfire gold pidgey jacobsen 0014. augusti:#21 orson she-o-rene hubery. vilka va typ för ett år sen? Du kanske inte har kollat gb och gba forumen?jag är inne så ofta jag kan där! :huh: Citera
Hubery Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Skrivet 13 Augusti 2004 (Entei @ 13/08-2004 19:13:20) haha en ganska kul grej! inana jag blev medlem tittade jag ofta in sen mars satt jag bara och tittade vilka somn va aktiva och på inläggen och sånt. och undervarje månad fanns det vissa användare som skrev så många inägg så det inte finns pltas längre......jag har bara från mrs vilka var aktiva innan?. mars:ka-zin thunder pickashu link knuckles 2 aprill:cryo ka-zin kazen kanji mrkuk ratchet knuckels. maj:petty piraha jnte the winner knuckels 2 ka-zinsvearike guko_ssj juni:finaly_man,anak-su-namu=jag,potter,yoshi>,chaos juli:she-o-rene(jag),obbe amy sapfire gold pidgey jacobsen 0014. augusti:#21 orson she-o-rene hubery. vilka va typ för ett år sen? Du kanske inte har kollat gb och gba forumen? jag är inne så ofta jag kan där! :huh: hon har väl skrivit mest inlägg där... Citera
Legend_gamer Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Skrivet 13 Augusti 2004 Kanske jag har iaf skrivit mcket där! Citera
Hubery Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Skrivet 13 Augusti 2004 Det är ju bra men då är glad ändå!! Citera
Legend_gamer Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Skrivet 13 Augusti 2004 Ok jag har inte varit där på länge! Jag har tyväär inte haft tid! :( Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.