Gäst Samus aran Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 Även om det är kort så är det alltid kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 Spelet är bra, köp det utan att tveka o synd att jag inte har NGC, så kunde du köpt spelet till mig också :) vad mennar du med det ska han köpa spelet åt dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 Jag har inte spelat MKDD jag har bara sett på när min polare och jag provade det på Tradition men jag kan ju lungt säga att det måste vara värt vilket pris som helst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Jag har inte spelat MKDD jag har bara sett på när min polare och jag provade det på Tradition men jag kan ju lungt säga att det måste vara värt vilket pris som helst!Jag köpte mitt för 499 kr, men kunde lika gärna köpa det för 800 kr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 jag jhade kunnat köpa det för 2000 men bara jag har testat det först Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 jag jhade kunnat köpa det för 2000 men bara jag har testat det först Det skulle jag inte ha gjort! Nu överdriver du lite väl!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg