Zelda_11 Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Skrivet 13 Augusti 2004 hej vi har nyss börjat med zelda 2 majoras mask och vi behöver lite hjälp..... :unsure: vi vill veta vad man ska göra det första man gör när man kommer in i Clock town . och lite efter det också....... jag har spelat och kommit långt på det här spelet men det var för ett års sen för jag fassnde och sen så tröttnade jag..... så snälla hjälp "oss" (en kompis) och jag.....för vi vill komma igång med spelet :D så förklara NOGA om ni nu ska förklara....så ska jag lägga ett gått ord för er/dej...... B) hejs svejs p.s svara snarast tack*!
Gäst AntonJ3000 Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Skrivet 13 Augusti 2004 man sjuter ner en ballong sen leker man kurra gömma med några barn och får koden sen gå till oranga barnet och skriv koden sen gå igenom tunnelen och titta på tornet och sen gå ut och ta tåren sen väntar tills 12 på 3:dagen och går in i tornet och sjuter mannen med masken (skull kid) med en bubbla och tar ocarinan och spelar song of time och går in nere i tornet och sen lär man sej song of healing och blir vanliga link och sen går man och pratar med vakten och går ut sen går du till ett träsk och köper troll dryck av en häxa och går in i en skog och fölger 3 lamm och ger en häxa drikan och sen går ut från skogen och tar ett kort och tar en båt tur och går till deku palatset och går höger eller vänster och klarar lite saker sen räddar du en apa och går ut sen tar du på masken och tar blommor och flyger till en ugla och sen flyger till woodfall och spelar en sång och då kommer du till wood fall temple
Zelda_11 Skrivet 13 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 13 Augusti 2004 man sjuter ner en ballong sen leker man kurra gömma med några barn och får koden sen gå till oranga barnet och skriv koden sen gå igenom tunnelen och titta på tornet och sen gå ut och ta tåren sen väntar tills 12 på 3:dagen och går in i tornet och sjuter mannen med masken (skull kid) med en bubbla och tar ocarinan och spelar song of time och går in nere i tornet och sen lär man sej song of healing och blir vanliga link och sen går man och pratar med vakten och går ut sen går du till ett träsk och köper troll dryck av en häxa och går in i en skog och fölger 3 lamm och ger en häxa drikan och sen går ut från skogen och tar ett kort och tar en båt tur och går till deku palatset och går höger eller vänster och klarar lite saker sen räddar du en apa och går ut sen tar du på masken och tar blommor och flyger till en ugla och sen flyger till woodfall och spelar en sång och då kommer du till wood fall temple :D ååå tack såå mykke ska lägga ett gått ord för dej snart... :D ok men först så ska vi fixa det du skrev....p.s jag kommer ihåg lite av vad du sejer...... :P
Gäst AntonJ3000 Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Skrivet 13 Augusti 2004 Men när du har klarat woodfall så kommer en gätte och när du har 4 gättar då kan du komma till månen och möta sista bossen som blir majora's mask och sen majora's interaction och sen majora's wrath
Arwen Undomiel Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Skrivet 14 Augusti 2004 e Zelda Majoras Mask Svårt?? Det som är svårt är att det är på tid och att man måste hitta 15 stray fairies i varje tempel.
Danne007 Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Skrivet 14 Augusti 2004 Jaaa Det är Väldigt jobbigt med tid!
Zelda_11 Skrivet 14 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 14 Augusti 2004 e Zelda Majoras Mask Svårt?? hej jo det är vel lite klurit....inte lika roligt son ocarina of time.......men om du inte har den så borde du köpa det.... :D
Rekommendera inlägg