💬
Logga in
Fuska.se

Zelda Ocarina Of Time

25 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare

Brevet`? Du ska gå till Lake Hylia sen ska du simma runt lite i vattnet,vid dom där staplarna eller nåra långa saker sen under vattnet ser du en flaska med ett brev i men först måste du klara det där dyktestet i Zoras Domain så du får silver scale

så du kan dyka ner.Efter att du tagit upp brevet i Lake Hylia under vattnet så ska du läsa den och sen visa för King Zora, så aktar han sej så du kan gå till Lord Jabu Jabu men du´måste fånga en fisk som du kan hitta i vatten,affärer eller i såna där hål i marken med en kista med rupiees i... Sen släpp ut físken framför Jabu så öppnar han munnen och suger in dej och fisken i munnen :D

Nivå 3 · Lärling

om du vill hitta fisken? om du är vid kungen gör så här:

hoppa ner för vattenfallet (där du körde diving game) och simma till vänster tills du inte kan simma längre där finns fiskarna. :)

good luck!

Nivå 11 · Veteranfuskare

liten! när blir man stor?

Måste klara: Jabu Jabu´s belly. :blink:
Nivå 2 · Novis

Jabu Jabus Belly är jobbig....

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #25

Asså vad ska man göra inne i Jabu Jabus Belly jag har hittat Prinsessan och hon säger attt jag kan bära henne!! KAn nån Guida mig egenom?

15 Aug 2004
Nivå 4 · Lärling

Asså vad ska man göra inne i Jabu Jabus Belly jag har hittat Prinsessan och hon säger attt jag kan bära henne!! KAn nån Guida mig egenom?

När hon har hoppat ner i ett hål ska du följa efter. Sen ska du lyfta upp henne och gå in genom dörren. Fortsätt fram till vattnet. Hoppa ner, spring fram till kanten och kasta upp henne på andra sidan. Tryck ner switchen så att vattnet höjs. Hoppa upp på kanten.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in