Poch Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Mew Lv 100 suger ju! Jag har den i Lv 100 i alla mina Pokémon-spel. -_- suger gör den inte, jag har den i lv 100 på ett spel den äger :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Deoxys och Jirachi är iaf dubbelt så bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Legendariska suger överhuvudtaget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Nej, inte Deoxys eller Jirachi. Jag gillar egentligen inte heller Legendariska men det är nåt särskilt med dom 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Jag tränar upp mina pokemons Svagheter..Ja ni vet EV träning :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Jag tränar en del av mina Pokémon med Exp. Share. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poch Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 jag tränar upp mina i victory road eller något annat bra ställe med pokemon i lv 40 eller nått! jag är hård mot mina pokemon :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Umber Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Jag är inte såååååå hård ^^, Men jag tränar dom ganska mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Mew äger deoxys och jirachi, Har alla tre och jag har gemfört deras stats Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Jag har också dom och på mitt spel så äger Deoxys och Jirachi ut Mew. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 jag litar på mina pokemon och är inte stenhård. jag är som dom vill att jag ska vara ! :D :D :D :gitarr: GÖR SAMMA SAK SÅ ÄR DET LÄTTARE ATT GÖRA POKEMON GLADA!!! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 12 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 hmmm alla sätt är bra ;) på olika sätt :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg