mr.best Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 om två veckor ska jag köpa ett spel och det kanse är starkraft 3 så jag vill ha lite info.eller är det lika dant som de andra?har bara sett en reklam snutt.så jag vill ha info!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 starcraft 2 har inte ens börjat utvecklas än!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 10 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 jag ska bestalat från usa (tror jag) i alla fall i america Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 10 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 då vet jag en sak den finns inte i sverige att köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 Menar du StarCraft Ghost? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 10 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 nej starkraft3.det äfter ghost(inte expansion pack) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 10 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 vet ni inte ens vilket det är????????????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 Är det de som dom kallar StarCraft 2 i det andra ämnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 10 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 ghost är tvoan eller expansion pack till tvoan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 10 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 men holl dig till emnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 Nej. Ghost är inte 2:an de menar. Och jag tror inte att StarCraft 3 ens har börjat göras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 10 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 jo i america och australien för nåra jag kenner har det som bor i usa och min bror har varit i australien och starcraft3 fanns i alla aferer som det fans spel i men den finns inte i sverige eller någon stans i europa det finns i usa för de som kom på det spelet bor där sejer min brorsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.