Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hej.. Jag skulle behöva hjälp på Resident Evil. De vanliga (inte zero eller så). Hur får man den där nyckeln som sitter i de där rummet med sködarna som attackerar mig när jag ska ta nyckeln? När jag plockar upp den så blir jag anfallen. Hur ska jag göra? Hjälp mig så fort ni kan.. Tack på förhand

Skrivet

Har inte spelet själv men skulle ana att man skulle ligga i bak håll på "bönderna" och skuta dom sen ta nyckeln :lol:

Skrivet

Går ju inte direkt att sjkuta sönder dom va jag vet.. Dom är gjorda av stenplåt eller något.. :S.. Så jag måste veta liksom.. Har fastnat här o kommer inte vidare :(

Skrivet

Kolla in den här Resident Evil guiden, då kanske du får lite hjälp...den är på engelska.. RE Guide

Hur kan den hjälpa hon/han det är ju bara om spelet
Skrivet
(Haddi @ 14/08-2004 12:48:15)

Kolla in den här Resident Evil guiden, då kanske du får lite hjälp...den är på engelska..  RE Guide

nej,det står Walkthrough i listan , det är guiden!Det står vad man ska göra där.
Skrivet
(ZteelMan @ 14/08-2004 12:49:27)
(Haddi @ 14/08-2004 12:48:15)

Kolla in den här Resident Evil guiden, då kanske du får lite hjälp...den är på engelska..  RE Guide

nej,det står Walkthrough i listan , det är guiden!Det står vad man ska göra där.

Jaha...mm... få se om den hjälper hon/han :D
  • 4 veckor senare...
Skrivet

det är resident evil nånting bengt min brorsa har kört alla resident evil spel och ändel har han tagit fusk på.jag tycker dom springande zombierna är lite läskiga.dom skadar så jäkla mycket

• Skapa ny...