Hoppa till innehåll

Harvest Moon A Wonderful Life..


megaman_x95

Rekommendera inlägg

jag har kört harvest mooon till ps1.och där ska man prata med dom,ge dom gåvor och sånt!sen efter ett tag ändrar hjärtat färg...man får hålla på länge..några dar(riktiga dar för oss alltså)...för man måste ju ändå hålla på med lagården och så. det är jobbigt :o

Redigerat av ZteelMan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(primat @ 14/08-2004 13:53:45)

hur gör man för att tjejen ska flytta in hos en

på alla andra spel ska man ge dem blommor, armband, diamanter...

Alltså presenter sen bara snacka så mycket man kan och till slut blir dem kära i varandra :kung:

så enkelt är det inte..man måst ju hålle på med lagården samtidigt,sova....utöka huset köpa djur och sånt...och ge dom presenter.sen kan man när dom har ett rött hjärta fråga om dom vill gifta sig :D(har aldrig lyckars med et,fast det har min syrra)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(ZteelMan @ 14/08-2004 13:57:15)
(primat @ 14/08-2004 13:53:45)

hur gör man för att tjejen ska flytta in hos en

på alla andra spel ska man ge dem blommor, armband, diamanter...

Alltså presenter sen bara snacka så mycket man kan och till slut blir dem kära i varandra :kung:

så enkelt är det inte..man måst ju hålle på med lagården samtidigt,sova....utöka huset köpa djur och sånt...och ge dom presenter.sen kan man när dom har ett rött hjärta fråga om dom vill gifta sig :D(har aldrig lyckars med et,fast det har min syrra)

Gåvor kan man ge! :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hur gör man för att tjejen ska flytta in hos en

Ska man inte ge den blå fjädern till en av tjejerna??? :huh:

jag bara väntade och en dag ståd celia utanför min dör och fråga om vi skulle gifta oss sa ja och så gav guben henne fjädern själv!! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(ZteelMan @ 14/08-2004 13:57:15)
(primat @ 14/08-2004 13:53:45)

hur gör man för att tjejen ska flytta in hos en

på alla andra spel ska man ge dem blommor, armband, diamanter...

Alltså presenter sen bara snacka så mycket man kan och till slut blir dem kära i varandra :kung:

så enkelt är det inte..man måst ju hålle på med lagården samtidigt,sova....utöka huset köpa djur och sånt...och ge dom presenter.sen kan man när dom har ett rött hjärta fråga om dom vill gifta sig :D(har aldrig lyckars med et,fast det har min syrra)

Det är Jättelätt på Nintendo 64 (har 3 tjejer alla gifta och ett barn på tre sparningar)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...
×
  • Skapa ny...