alfred_92 Skrivet 30 December 2003 Rapport Skrivet 30 December 2003 det där med att kasta en plasma granat in i den blåa strålen så man får 10 000 ammo verkar helt kast ingenting händer ju :evil:
Secred Skrivet 30 December 2003 Rapport Skrivet 30 December 2003 Hallå där Alex Rain! Det tog mig en kvart att komma längst ner på sidan! LOL :lol: . Som nog alla förstår så finns det bara guider och inga fusk till Halo så alla kan här och nu sluta fråga om fusk till just spelet Halo. :x
CiR3 Skrivet 30 December 2003 Rapport Skrivet 30 December 2003 åhh jag hatar all j*vla noobs som vill ha fusk till halo! Vad är Noobs för nåt ? Och kan alla fatta det finns inga fusk punkt slut diskuterat
Secred Skrivet 30 December 2003 Rapport Skrivet 30 December 2003 åhh jag hatar all j*vla noobs som vill ha fusk till halo! Vad är Noobs för nåt ? Och kan alla fatta det finns inga fusk punkt slut diskuterat Noobs är såna som inte kan nånting på t ex spel.
Gäst Xray Skrivet 31 December 2003 Rapport Skrivet 31 December 2003 ja har letat överallt efter fusk till Halo! finns d verkligen inte fusk till Halo?!!! :new_cussing: Det finns inte fusk men det finns roliga saker att prova på http://www.cheatplanet.com/xbcheats/halo.htm
Secred Skrivet 31 December 2003 Rapport Skrivet 31 December 2003 har nån testat att slunga iväg bilen på femte banan upp till toppen på ön?
Kassler Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 Man kan hacka halo så man kan fuska gå in på halo.bungie.org. Klicka dig bort till film avdelningen och sök på "HaloHackinFun". filen är väl PÅ 9-10 Mb. Den killen kan till exempel köra Covenant stridsvagnen Wraith och han kan ha en Covenant Elite skin. Fast jag har ente en aning om hur han gör
Secred Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 Vadå slunga iväg? Ställ bilen på något ställe och ta fullt med granater (Man måste köra Co-oprative), sedan ställer sig spelare 1 bakom bilen och då slår spelare 2 till han så att spelare 1 dör, sedan ställer sig spelare 2 bakom bilen så då får spelare 1 slå till honom så att spelare 2 dör. Detta kan ni göra hur många gånger som helst (ju mer ni gör det så flyger bilen längre och högre). Sedan kastar nån av spelare 1 och spelare 2 en granat bakom bilen så att de andra granaterna exploderar. Jag lovar er, det är häftigt! :D
Secred Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 Vadå slunga iväg? Ställ bilen på något ställe och ta fullt med granater (Man måste köra Co-oprative), sedan ställer sig spelare 1 bakom bilen och då slår spelare 2 till han så att spelare 1 dör, sedan ställer sig spelare 2 bakom bilen så då får spelare 1 slå till honom så att spelare 2 dör. Detta kan ni göra hur många gånger som helst (ju mer ni gör det så flyger bilen längre och högre). Sedan kastar nån av spelare 1 och spelare 2 en granat bakom bilen så att de andra granaterna exploderar. Jag lovar er, det är häftigt! :D
zelda-boy Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Skrivet 8 Januari 2004 åhh jag älskar alla noobs som vill fuska till halo! :D det var bättre tönt+korv=töntkorv
Rekommendera inlägg