Hoppa till innehåll

HaLo fusk


ganondorf_91
 Dela

Rekommendera inlägg

Man kan hacka halo så man kan fuska

gå in på halo.bungie.org. Klicka dig bort till film avdelningen och sök på "HaloHackinFun". filen är väl PÅ 9-10 Mb. Den killen kan till exempel köra Covenant stridsvagnen Wraith och han kan ha en Covenant Elite skin. Fast jag har ente en aning om hur han gör

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vadå slunga iväg?

 

Ställ bilen på något ställe och ta fullt med granater (Man måste köra Co-oprative), sedan ställer sig spelare 1 bakom bilen och då slår spelare 2 till han så att spelare 1 dör, sedan ställer sig spelare 2 bakom bilen så då får spelare 1 slå till honom så att spelare 2 dör. Detta kan ni göra hur många gånger som helst (ju mer ni gör det så flyger bilen längre och högre). Sedan kastar nån av spelare 1 och spelare 2 en granat bakom bilen så att de andra granaterna exploderar.

 

Jag lovar er, det är häftigt! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vadå slunga iväg?

 

Ställ bilen på något ställe och ta fullt med granater (Man måste köra Co-oprative), sedan ställer sig spelare 1 bakom bilen och då slår spelare 2 till han så att spelare 1 dör, sedan ställer sig spelare 2 bakom bilen så då får spelare 1 slå till honom så att spelare 2 dör. Detta kan ni göra hur många gånger som helst (ju mer ni gör det så flyger bilen längre och högre). Sedan kastar nån av spelare 1 och spelare 2 en granat bakom bilen så att de andra granaterna exploderar.

 

Jag lovar er, det är häftigt! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...