Gäst anubis Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 hej kan ni lägga ut trix till tony hawks underground här? :) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jedi Master Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Är det spelet roligt?. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
×D4rk_ScØrpiØn× Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Är det spelet roligt?. :huh: Japp :P Du börjar som en okänd potatis sen så kommer du längre och längre i spelet , du gör även trix med din vän " Eric ". Spelet skulle kunna vara lite längre och jag tycker att det ska finnas en svårighets nivå som ligger mittemellan den svåraste nivån och näst svåraste btw... thug finns väl inte till pc? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 nej det spelet finns bara till GC,Xbox och PS2 med andra ord så ligger denna tråd i fel forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
esron Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Men jag har sett den på pc!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
×D4rk_ScØrpiØn× Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Men jag har sett den på pc!. Emulator? :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 (×D4rk_ScØrpiØn× @ 16/08-2004 12:15:46) Men jag har sett den på pc!. Emulator? :\ måste vara så för då jag sökte på webhallen på det spelet så stod det inget om att det fanns på dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 (×D4rk_ScØrpiØn× @ 16/08-2004 11:39:04) Är det spelet roligt?. :huh: Japp :P Du börjar som en okänd potatis sen så kommer du längre och längre i spelet , du gör även trix med din vän " Eric ". Spelet skulle kunna vara lite längre och jag tycker att det ska finnas en svårighets nivå som ligger mittemellan den svåraste nivån och näst svåraste btw... thug finns väl inte till pc? :blink: ja tycker jag också asså en svårhetsgrad emellan det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.