FILLE_89 Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Jag har ett problem när jag ska spela HALF-LIFE... Kan inte springa och titta runt me mussen(ELLER HUR MAN STAVAR) T ex springer och tittar åt höger... jag börjar göra 360.... de e inte något me Senisitive eller?? :huh: :huh: skulle behöva hjälp me de.. och en sak till... de där me fusk hur gör man så man kan få upp konsolen...de står så här : Starta spelet med ''hl.exe -console'' och tryck på knappen brevid nummer 1 (§) på tangentbordet. :blink: (VÄLDIGT KRONGLIGT).... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 det där med musen det är sensivityn... och fusk grejen.. din hl.exe fil.. högerklicka och ta egenskaper... då döper du om den till hl.exe -console jag tror man ska göra så iaf sedan i gamet så tar du fram consolen på knappen ovanför tab och till vänster om 1.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FILLE_89 Skrivet 16 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Jag tror inte att de e något med sensitive... jag har satt lägre o lägre men de går bara sägare men svänger lika mycke..!!! :( :( Samma me Vanliga cs inte cs:cz Kan de bero för att spelet e för gammalt för våran dator...?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 det är sensivityn.. kan intevara ngt annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 du får gå in på options sen i mussen (på spelet) så kryssa bort reverse mouse och mouse look ska vara i kryssad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 yup helt rätt allihopa hade samma problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.