Boiuthh Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Skrivet 15 Augusti 2004 ohhh.... har ni sett på Google läckert! Citera
Claudia Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Skrivet 15 Augusti 2004 Menar du athen grejerna? Rätt coolt fakiskt. Vet ni vad jag hittade när jag sökte på "katt"? Ni vill inte veta... Citera
Boffaroffe Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Skrivet 15 Augusti 2004 (redigerat) ångra mig såg vad det var, coolt :P Redigerat 15 Augusti 2004 av No Fear Citera
Claudia Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Skrivet 15 Augusti 2004 Man kan inte ens söka på katt utan att få någonting snuskigt som svar.... Citera
Pippo Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Skrivet 15 Augusti 2004 Man kan inte ens söka på katt utan att få någonting snuskigt som svar.... jag sökte.. jag fick inget snuskigt Citera
Boffaroffe Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Skrivet 15 Augusti 2004 (Pippo @ 16/08-2004 00:13:59) Man kan inte ens söka på katt utan att få någonting snuskigt som svar.... jag sökte.. jag fick inget snuskigt tryck på bilder och sök på katt, mer säger jag inte :unsure: Citera
Boiuthh Skrivet 15 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 15 Augusti 2004 det är ju en bild på en katt iaf hahahah nej men allvarligt.. sökmotorer är inge bra.. barn kan utsättas för hemska saker... en polare sökte på *censur* och fick upp en bild på *censur* (censurerat för att folk inte ska söka på det!!) Citera
Claudia Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Skrivet 15 Augusti 2004 ??? Måste vara nått fel inställt på min dator i så fall.... Nakna girls med tatuerade katter över hela kroppen fick jag till svar och lite mer snuskigheter... En jäkla massa bilder på katter fick jag oxå... Citera
Schassen Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Skrivet 16 Augusti 2004 ??? Måste vara nått fel inställt på min dator i så fall.... Nakna girls med tatuerade katter över hela kroppen fick jag till svar och lite mer snuskigheter... En jäkla massa bilder på katter fick jag oxå... om du inte visste det så finns det ganska mycket snusk på intenet idag tyvärr.men om man använder altavista så kan man ställa in så man slipper se sånt där snusk då man söker. Citera
gokou Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Skrivet 16 Augusti 2004 ja e ofta inne på Google. Tycker det e en bra söksida, går även in på altavista. Citera
Schassen Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Skrivet 16 Augusti 2004 ja e ofta inne på Google. Tycker det e en bra söksida, går även in på altavista. tycker att altavista äger google(ibland) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.