linkis Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Villcket spel ska jag sköpa mellan CS eller_MM2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 vad e mm2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jedi Master Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Vilket CS?. jag hade inte köpt något!. jag hade väntat att köpa Driv3r eller doom 3 eller Sims 2 eller Prince of Persia 2! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Själv så tycker jag du inte ska alls köpa CS. Man går ju bara runt och dödar folk och köper vapen. Vad är roligt med det. Man tröttnar ju på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Ladda ner Cs gratis och köp mm2. (midtown madness 2?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Är det inte olagligt att ladda ner spel? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 om man har spelet som cs bygger på ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Är det inte olagligt att ladda ner spel? :huh: cs är inget spel! det är en mod! om dom är inte olagliga att ladda ner... men om man skulle få för sig att ladda ner halflife... då är man kriminell :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linkis Skrivet 16 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Ladda ner Cs gratis och köp mm2. (midtown madness 2?) Ska testa- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linkis Skrivet 16 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Vad är MM :) 2 midtown madness 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 cs ar dt roligaste spelet som finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.