dragon pokemon trainer su Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 mm....okej jag har mött han men han ville inte in i mina spesial bollar... robbz ett råd...använd ultraballs! dom e starka och jag fångade honom på tredje försöket då! och förök få honom bli paralyzed eller sleep så går det lätt! :new_color_: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 Du ska använda ultraballs när du ska fånga han (Jag fångade honom bara med 3 ultra balls men då hade jag tur) men använd bara inte master ball för den ska du använda mot Rayquaza eftersom den är på level 70! Så tänk så här: Både Rayquaza och Kyroge eller bara Kyroge och inte Rayquaza! Det hjälpte mig att se vad jag hållde på med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 Den är ju lättast att fånga med Master Ball. Men näst lättast är faktiskt inte Ultra Ball utan Net Ball. Kyogre är ju en vattenpokemon och mot vattenpokemon är Net Ball bättre än Ultra Ball. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 när en så där 15-20 ultra/net balls har kastats är faktiskt timer ball bäst =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg