Hoppa till innehåll

Rykte...


Tikal
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 84
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

(mario @ 20/08-2004 10:21:19)

Giga Bowser, får man ha i Pokémon boll eller?

<_<

 

Alla bilder som du har är förmodeligen fejkade i Photoshop, väldigt enkelt. Visa dom då!

GRRRR! :evil:

Den här borde inte vara fejk min kompis har sakt att han har giga bowser!

Har du tenkt på att gameshark och action replay finns?

Dom två sakerna kan göra många hemliga saker!

Till exempell få maximal hp eller mp eller få alla saker!

Allså jag tror att man kan få giga bowser med gameshark eller action replay!

Jag har AR enheten och man kan inte få alla gubbar med den.....bara typ att man är odödlig..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Normal eller svårare ska du spela på. Ta dig sen snabbt genom hela Adventure utan Continues. Han kommer efter vanliga Bowser.

man kör inte mot honnom på normal kanske very hard på adventure men jag e säker på att det e inte sant desutom mötter man honnom på den sista event matchen som jag har klarat ;)

 

ps dom som inte har klarat honnom en giga bowser har svart magi och slår jävligt hårt pluss mötter man mewtwo och ganondolf med honnom så man måste bara köra med taktiker

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(dragon_66 @ 25/08-2004 22:06:40)

Normal eller svårare ska du spela på. Ta dig sen snabbt genom hela Adventure utan Continues. Han kommer efter vanliga Bowser.

man kör inte mot honnom på normal kanske very hard på adventure men jag e säker på att det e inte sant desutom mötter man honnom på den sista event matchen som jag har klarat ;)

 

ps dom som inte har klarat honnom en giga bowser har svart magi och slår jävligt hårt pluss mötter man mewtwo och ganondolf med honnom så man måste bara köra med taktiker

Konstigt, när jag klarade en massa Event Matches stod det att jag hade klarat alla, jag fick ingenting och jag fick inte möta Giga Bowser:(
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

man kör visst på normal elle högre utan continues!

jag har möt giga bowser minst 16 ggr när jag kört på normal level utan att få slut på extra-liven! ;)

man ska klara normal på 15minuter eller mindre utan continues
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...