Vissa börjar 4:an ir 7:an som jag tycker dom största "händelser" inom skolan. 4:an innebär mellanstadiett och 7:an högstadiett. För mej kommer 7:an vara mest händelserik för kompisarna och dom nya ämnernas skull. Imorgon sitter jag i skolan vid denna tiden, kanske på föran första kemiundervisning. Ca 10 nya lärare, 2-3nya ämnen. Extremt super spännande ^^
Börja 4:an, 7:an
Extremt Boring är det ända jag kan säga PS,Jag ska börja 7:an
jag 5:an
högstadiet är ett h*lvete.. tro mig...
Imorron börjar jag 4:an littet pirr i magen för att man har 25 engelska glosor/veckan snacka om mycke...
äh vill man bli lika bra på engelska som mig så får man ju plugga på... :rolleyes:
Ne, bara skoja.
sjuan börjar jag i o_o
Jag börjar 8an MATTEN är SKIT svår
jag börjar skolan på måndag börjar 7:an kul när thesims 2 kommer ut!
Jag började sjuan igår :P
börjar 8:an på måndag =/
finaly_man, jag ska oxå ha kemi då..vi hade bara fysik och bioligi i 7:an..
asså en sak till som jag klämmer ut nu....
matte suger hårt!
skojja inte :|
Jag hatar den där s*tans matten
nej,25 e inte mkt :PImorron börjar jag 4:an littet pirr i magen för att man har 25 engelska glosor/veckan snacka om mycke...
ibland hade vi typ 25 glosor i veckan då :P
nu ska jag börja 6:an..
Började 7:an igår, 17 Augusti, börjar idag på riktigt. Jag fick Data/IT som elevnsval...yeeeaaahh!...haha
Jag hatar också matte och då men ar jag verkligen hatar <_< ..börjar skolan imorgon <_< :angry:skojja inte :|
neee inte hata matte.. det e ju för f*n det roligaste ämnet!(Uzama @ 18/08-2004 14:01:32)skojja inte :|
Jag hatar också matte och då men ar jag verkligen hatar <_< ..börjar skolan imorgon <_< :angry:
*host*mvg*host*
stör mig på matte började sjuan ida
Börjar 8an~..
Jag började 6:an i måndas