Gäst alan.shalaji Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 är det nån som vet när age of empire 3 kommer ut eller är det nån som har nån bild eller trailer. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 är det nån som vet när age of empire 3 kommer ut eller är det nån som har nån bild eller trailer. :rolleyes: Kommer det ut ett sånt :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Det är redan ute namnet är Ages of mytologi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Det är redan ute namnet är Ages of mytologi Ja jusst det.MEN JAG TROR HAN MENAR NÅGOT SOM SKA HETA AGE OF EMPIRES 3 :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 JUST DET! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 *sigh* jag fattar inte varför alla tror att Age of Mythology är Age of Empires 3 för????? jag kollade på webhallen på Age of Empire 3 och där stod det att det kommer att ha Release 2004-11-26. så till er alla som tror att Age of Mythology är Age of Empires så har ni fel!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 aom är inte ens "likadan" i grafik som aoe, det är bara en annan verision av spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jedi Master 2 Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Tidig !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
siyt 2 Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 Wow detta låter coolt för jag e en liten aoe f*n :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Jag älskar AOE spelen., Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Jag älskar AOE spelen., vem gillar inte AOE spelen?var det första strategispelet jag spelade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 (Schassen @ 28/08-2004 11:58:47) Jag älskar AOE spelen., vem gillar inte AOE spelen? var det första strategispelet jag spelade visst regerar det....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.