Gäst NightShade Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Hej. Jag har börjat köra Coundition Zero Deleted Scens jag har komit ganska långt...jag minns itne vad banan heter men jag sitter fånge i en cell och vet inte hur jag ska komma ut...Min kimpis säger att man ska ta kniven i det hemliga rumet :P och hacka på gallret så skulle vakten koma in men det gör han ju inte.... :( Någon som vet hur man ska göra för att komma ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Tryck på den knappen man pratar med någon.. då säjer han att du ska va tyst sen fortsäter du så.. sen kommer han sen dödar du honom... obs. han öppnar den sen döda honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 ok tack :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 var så god :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.