Ja vad tycker ni?
Försök att vara inne så mycket som möjligt så chatten blir stor nu också :)
EDIT:
Smilisar:
:) :( :D :P;) :confused: :mad: :cool:;( :love: :thumbup: :thumbdown: :evil: :kiss: :hello: :applause: :banghead: :bye:
Ja vad tycker ni?
EDIT:
Smilisar:
:) :( :D :P;) :confused: :mad: :cool:;( :love: :thumbup: :thumbdown: :evil: :kiss: :hello: :applause: :banghead: :bye:
Det funkar inte för mig :(
Uzama, har du brandvägg? Testa och inaktivera.
Har du installerat java? Kolla om du har det genom att gå in på http://java.sun.com/webapps/getjava/Browse...www.java.com:80
Chatten äger!! :D
Ja jag har brandvägg.Jag tror inte jag har installerat java eller vad det nu hette...Uzama, har du brandvägg? Testa och inaktivera.
Har du installerat java? Kolla om du har det genom att gå in på http://java.sun.com/webapps/getjava/Browse...www.java.com:80
Mycket bra.
Men jag kan inte använda mitt nick # 21. :(
är för att chaten bygger på irc och i irc andvänds # i början på rumnamnen
chatten är ju bättre än forumet :P
Bättre och bättre.. 2 olika saker :D
Den funkar inte för mig...För gammal Dator :(
Lite gammalt spel kanske...men har någon varvat Dungeon Keeper 2 :(Ja vad tycker ni?
EDIT:
Smilisar:
Hur gör ni vid utlottningen? :blink:
Jag kan inte använda mitt nick # 21 på chatten så jag använder Nizivijs där. B)
Så gammal dator kan du inte ha. Tryck på javalänken så lär det fungera efter det.Den funkar inte för mig...För gammal Dator :(
Det funkar itne för mig, jag har laddat ner JAVA grejjen, men när jag går in står det
Välkommen till fuska.se Chat!
Ansluter till server, v.g vänta....
det har gjort det i en halvtimme nu!
kan det vara för att ingen annan e inne i chatten nu??
Vi tar alla namn där inne och lägger in i ett skript och trycker på kör och skriptet slumpar sedan bort alla tills bara en är kvar och det är vinnaren.Hur gör ni vid utlottningen? :blink:
Jag kan inte använda mitt nick # 21 på chatten så jag använder Nizivijs där. B)
Nästan helt säker på att du har en brandvägg isåfall. Försök och inaktivera den så kommer det att fungera.Det funkar itne för mig, jag har laddat ner JAVA grejjen, men när jag går in står det
Välkommen till fuska.se Chat!
Ansluter till server, v.g vänta....
det har gjort det i en halvtimme nu!
kan det vara för att ingen annan e inne i chatten nu??
Eller om du vet hur man använder den så lägg in en regel som tillåter chatten att ansluta..
Okey, jag har en brandvägg!
men jag kan ingenting om hur man säger att den sak tilllåta datorn att andvända eller hur det va?
hur gör man det?
Mkt bra jobbat ! =)
MMX:
Hmm kan du inte så mycket så är det nog lättast att inaktivera den för stunden. Annars så gå in i den och leta efter Java eller Fuska.se eller Chat eller liknande och tryck på tillåt för det.
ahah,s*it coolt admin :D
ska vara inne där hela tiden :)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in