ouagadougo Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Men det här Sonic mega collection... vilken konsoll är det till och är det nån som vet ungerfärligt pris? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Sonic mega collection kostar som vilket gamecube spel som helst. mellan 400-700 kronor beroende på var du köper det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 mm det stämmer exact Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 ja men ny ska vi inte prata om sonic mega collection åter till ämnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 säg mig varför inte ämnet e om sonic så varför inte prata om megakollecrion det e ju alla gamla sonic spel så det e ju inget fel med det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Cheatrox jag tror inte du har alla 66 sonic spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 15 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Vid närmare eftertanke så kan jag hålla med 0013. Jag tror inte heller att jag har alla sonicspelen men om ni vill kan jag rabbla upp dom. Och om ni kommer på något så MÅSTE ni säga det spelet jag saknar så jag kan bli den störste innom sonicspel!!! Mohahaha :D Spelen är listade i Konsoll respektive spel. Konsoll: Sega megadrive. Sonic 1 Sonic 2 Sonic 3 Sonic And Knuckles Sonic Spinball Sonic 3D Sonic Chaotix Konsoll: Sega saturn Sonic Compilation Sonic R Sonic Fighters Sonic Jam Konsoll: Dreamcast Sonic Adventure 1 Konsoll: Gamecube Sonic Adventure 2 Battle. Sonic Adventure DX Konsoll: PC Sonic CD Sonic Compendium Konsoll: Sega Gamegear Sonic Labyrinth Sonic and Tails (Sonic Heroes, innom sin tid) Lova att svara om ni vet något spel som jag missat och som helst finns i sverige. Jag kan fixxa även från andra länder (om det ej blir för dyrt) eller om ni har något jag saknar är jag villig att köpa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 OK här är alla: GC: Sonic Heroes, Sonic Mega Collection, Sonic Adventure 2: Battle och Sonic Adventure DX Xbox: Sonic Heroes PS2: -II- GBA: Sonic Battle, Sonic Spinball(Sega Smash pak), Sonic Advance 1 och 2 och Sonic Pinball PDA: SEGA Classics RA: SEGA Classics DC: Sonic Adventure 1 och 2, Sonic Shuffle och SEGA smash pak volume 1 GG: Sonic 1 och 2, Dr. Robotnik´s Mea bean Machine, Sonic Spinball, Sonic chaos, Sonic Tripple Trouble, Sonic Drift 2, Sonic Labyrinth ,Tails Adventures och Sonic Blast Saturn: Sonic 3D blast, Sonic Jam och Sonic R Genesis: Sonic 1, 2 och 3, Dr. Robotnik´s Mean Bean Machine, Sonic spinball, Sonic and Knuckles, Sonic 3D Blast och Sonic Classics SMS: Sonic 1 och 2 SEGA PC: Sonic The hegdehog CD, Sonic Schoolhouse, Sonic R, Sonic and Garfield Pack, SEGA Puzzle Pak, Sonic and Knuckles Collection, SEGA smash Pak 1 och 2, Sonic Action Pak och Twin Pak N-GAGE: Sonic N Arcade: SEGASonic The hedgehog, Sonic Championship och Sonic and Tails spinner SEGA CD: Sonic CD Pico: Sonic GameWorld och Tails & The music Maker SEGA 32X: Knuckles´Chaotix NPCS: Sonic Pocket Adveture Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 16 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 k.. det kan nog bli lite svårt att få tag i alla spelen.. speciellt arcade.. Men jag ska spara pengar och köpa n-gage och sega 32x eller vad det hette.. om det går att få tag på i sverige? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 32x tror jag inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 1 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 ok.. jag har fått tag i 32x nu :) Min kompis hade det och sålde det billigt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 det finns ju okså sonic shuffle till dreamcast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg