Tilda Skrivet 19 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Master_Link jag hittar inte till den där låsta dörren från den där hemliga kistan där man får 200 ruupies kan du förklara lite bättre? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 den är inte viktig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 20 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 nej men jag har ju tagit det!!! sen ska man till nån låst dörr som jag itne hittar till!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 jaha...förlåt då...den ska finnas i närheten av där du spelade Scarecrows song.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 21 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 ok tack ska leta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 21 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Jag har kommit Till Volviga bossen men jag vet inte hur man ska klara den! Kan nån hjälpa mig!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Volvagia: När Volvagia's huvud sticker fram ur ett hål ska du slå han i huvet med Megaton Hammer,sen när han blir bedövad ska du slå hans huvud med svärdet.. När han går upp ur ett hål så följer han efter dej å sprutar eld på dej,eller så ramlar det ner stenar.. :D Hoppas det hjälpte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Volvagia: När Volvagia's huvud sticker fram ur ett hål ska du slå han i huvet med Megaton Hammer,sen när han blir bedövad ska du slå hans huvud med svärdet.. När han går upp ur ett hål så följer han efter dej å sprutar eld på dej,eller så ramlar det ner stenar.. :D Hoppas det hjälpte! ett tillägg: När han bara svävar runt i luften ska du Hooka hans ansikte, han skadas då. Funkar inte när han går mot taket. ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 22 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 okey tack ska försöka! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 den är inte så svår som den verkar när man väl lärt sig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 22 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Nej jag vet att det inte är så svårt men jag fattar itne så mkt! men jag har inte testat en efter att du tipsade mig!! men detvar ju typ lika dant som Master_link Tipsade och jag klarade liksom inte Volviga då heller! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 har du fairysar i flaskor, det hjälper bra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg