Gäst Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 jag undrar om någon har det? för jag behöver hjälp på det fastnar på 7 banan kan nån hjälpa mig vidare :?: :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4ND3 Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 Vilken bana e det? Jag fattar inte vart man ska få tag på lösenorden som man ska låsa upp bonussakerna med. Nån som vet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 om du vill här har du lite fusk Bullet Shield Mode Enter TANG at the password screen Invisible Enemies Enter TRIGGER at the password screen Men With Hats Enter SEAHORSE at the password screen Silver Bullet Mode Enter TILEFISH at the password screen Unlock All Levels Enter BUTTERFLY at the password screen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 tack jag behövde också fusk... men vet nån hur man klarar 7 banan!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 du menar väll bana 7 ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 ja, vet du hur man klarar den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 Är detta spelet likt det förra (frontline) ?? det verkar bara vara nya uppdrag och lite bättre grafik.. eller är det mycket fler skillnader ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
berratheking Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 vet nån hur man ska klara bana 3 fillipinernas fall när det kommer en pansar vagn när man kör bil?? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg