crazy_what Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Hur får man tag på Svarta Rosor på The Sims Makin Magic? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelda_master Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 vet inte men är spelet roligt?? Jag har inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crazy_what Skrivet 17 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Aa..det är jätte roligt! :D men lite tråkit när man inte kommer på vad man ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black & white Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Du kan bara får det om du har super star "ett annat sims expansion" När du är tillräkligt känd på det kommer det ett besat f*n och lägger rosor på tomten ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crazy_what Skrivet 18 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 Aha ok....jag har super star så jag kan ju försöka :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.