Du finner den bland dina vapen i C-inventory..
Guid Till Star Fox!
Åki ska kolla
Den finns vid krafterna! Den är vid staff krafterna! Det är en "Dinon"Som kraft simbål.
NYA frågor?
Jo de e jag igen!Jag e vidare nu!Jag e uppe vi himelen typ:P Åsså ska man ta en bomb o spränga nåra plankor som sitter ivägen för en dörr som man kan komma in i!Hur ska jag göra! :rolleyes:
(Host,Host) Var är du nu då?
Jo jag är på samma planet men jag har tänt alla dom där kristallerna o nu e jag högt uppe när man frågar slippy om hjälp säjer han nått om en drotning eller nptt
Det liknar inte Fox...
Men det ÄR fox fast i japan (Vad jag tror)!
Och det är inte riktigt lika bra grafik på honom heller.
Inte tricky heller.
Jag är vid ett "slott" men jag kan inte komma in på ett ställe för där är brädor ivägen de finns en bomb men jag kan inte ta den!
Har du den andra sperit? då ska du gå tillbaks till pelarna! där är en bomb som du måste kasta!
Jag har lämnat en spirit o hon tjejen har juh lämnat en
Det är inte Fox, det är Sabre, spelet skulle egentligen komma till Nintendo 64 och skulle inte heller handla om Fox, men det kom till Gamecube och blev ett Starfox spel.Fattar inte vad du menar men titta dena bilden som jag hittade!
Jaja Men snälla svara på min fråga :unsure:
Säj bara var du är och vad du har problem med!Gör som jag visade er inan!Jaja Men snälla svara på min fråga :unsure:
1.Vad jag ska hjälpa er med.
2.var ni är.
3.det som ni har provat(Måste inte göra en 3:a).
Jag kan tyver inte hjälpa er om man inte talar om var ni är och berätta i "Detalj"!
Anars så kan jag inte hjälpa er med problemet!--------- :evil: -------- :evil: ------ :evil:
hur kommer man till krazoa palace (inte med tjejen) och var hittar man krazoa spirits
Måste du posta den bilden hela tiden?