💬
Logga in
Fuska.se

Guid Till Star Fox!

60 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 4 · Lärling

JEPP ZVAMPEN BLUE_FOX GIRL KAN OCKSÅ HELA SPELE SOM DIG!

SÅ hon kanske ställer upp ??

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #22

Ja.....Man vet aldrig.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #23

Inga mer frågor?

---------------------------- :evil: ---------------------- :medieval: --------------------- :kung: -

post-7-1092844147_thumb.jpg

Nivå 11 · Veteranfuskare

Lite officiell

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #25

Vad menar du? Jag fattar inte vad du menar.......

Nivå 1 · Novis

Jo Zvampen de e så att jag behöver lite hjälp jag har varit där vi det där fire palace eller va de e(efter dom kastar tunner mot en).Så har jag klarat de sen e jag där innte man ska hugga dom på ryggen dom stora som hoppar upp hur marken o de har jag klarat senare så kommer man till ett ställe där finns en stor eld sprutande "sköldpadda" mina frågor e:

Hur kommer jag vidare?

O ska jag göra nått specielt me skölpadan?¨¨

Nivå 4 · Lärling

det kostar 50 p om du vill veta men fråga zzvampen isåfall

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #28

Ja du kan döda "Sköld paddan" på ett sätt. Ice blaster eller den man får.

Men du ska ta kometer (Små) och lägga de i hålorna vid jätte kometen.

När du lagt alla 3 kometerna Ivar sin håla så lyfter den stora kometen och du kan ta dig vidare.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #29

INGA mera frågor? :rolleyes: :ph34r: :student:

post-7-1092854169_thumb.jpg

Nivå 1 · Novis

Asså jag vet inte om jag e trög men vilka e dom dära kometerna i vilka hålor:P :P

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #31

Jo det e små kometer oxå. Man ska plocka upp de och lägga de tills det låter som när man klarar någonting.(De ska åka upp en bit i liften oxå.

En är vid en ränna och en annan är vid ett jätte hål där det finns svampar.Och den sista är till vänster. Altså Den första är Ungefär i mitten vid en väg till vänster och den andra e så långt bort i hålet man kan komma(Tricky ska gräva). den sista är vid en liten "Klippa" där ska tricky gräva vid den sista med. jag har utryckt på bästa möjliga sätt.

Nivå 1 · Novis

Så "kometerna" e inte dom små bomberna som kan sprängas eller?

Nivå 11 · Veteranfuskare

Vad menar du? Jag fattar inte vad du menar.......

Enligt reglerna får man inte skapa offieciella trådar. Back to topic~, det blir upp till moderatorerna.
19 Aug 2004
Nivå 4 · Lärling

d är VÄLL bra om zvampen hjälper folk annars kan ju sidan inte heta fuska.se

Nivå 4 · Lärling

mER FRÅGOR+??

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

:huh: hur ska man göra när man ska hämta korza spirit inte den man ska klara skräk testet utan den efter den man ska hämta en sån där sak som sprängs när man kastar den och ska ge den till en sån där sak som suger uppten och flyttar den näär man inte kan bära den för mig så suger den bara upp den släpper den igen hur får man den att åka i väg???????????????????????? :huh:

20 Aug 2004
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #37

Du ska ta bomben kasta den i virvlen och försöka få den till platt formen

och sedan ska du göra samma sak men till vänster och få den över till en annan plattform och sedan till fast land där ska du kasta bomben på en vägg där är en väg.

21 Aug 2004
Nivå 1 · Novis

Jo jag har en fråga,Jag har Kommit till Sky Runners Planet Så har dom låst in mej... Jag har kommit t ur sellen men när jag Ska ta staven så vaknar han hur ska jag göra då?Snälla Svara!! :blink:

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #39

JO du ska gå längst höger väggen och förbi vakten sedan ska du ta en bomb sätta den på fläkten och låta den spränga taket. Du får du en ny kraft som gör så att man blir en fiende använd den och så säjer han att man ska ta över vaktens plats och så kan du ta den.

22 Aug 2004
Nivå 1 · Novis

Men asså jag har sprängt taket men hur vet jag om jag har en ny kraft o hur kommer jag använda den?

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.