Vad tycker ni att jag ska köpa för nytt spel till pc??? :unsure:
Nytt Spel?
mafia!!! :cool:
Vad gillar du för spel?
:D köp thesims2 realeas 17 september :D
Commandos 3
ÖÖ smash ( om du inte redan har det) Meele :cool:
Köp Farcry, Splinter Cell Pandora Tommorow. Singles mm.
Köp Thief # deadly Shadows ! rätt roligt TPS spel !
vad e det för spel?ÖÖ smash ( om du inte redan har det) Meele :cool:
Det är ett super mario Bros spel !(Boiuthh @ 17/08-2004 23:06:12)ÖÖ smash ( om du inte redan har det) Meele :cool:
vad e det för spel?
öö smash? och.. finns supersmachbros till pc?
Han pratar om gamecube så långt som jag har förstått !öö smash? och.. finns supersmachbros till pc?
ok.. men nu är vi i pc forumet och nu undrade putte vilket spel han skulle köpa till PC(Jedi Master 2 @ 17/08-2004 23:27:04)öö smash? och.. finns supersmachbros till pc?
Han pratar om gamecube så långt som jag har förstått !
Okej, Men ahn menade nog gamecube iaf !(Boiuthh @ 17/08-2004 23:31:56)(Jedi Master 2 @ 17/08-2004 23:27:04)öö smash? och.. finns supersmachbros till pc?
Han pratar om gamecube så långt som jag har förstått !
ok.. men nu är vi i pc forumet och nu undrade putte vilket spel han skulle köpa till PC
köp nåt online spel man tröttnar inte på det så snabbt
Köp ett Online Spel! Alltså ett MMORPG spel! Köp City of Heroes! Jag tyckte det var jätte kul!
köp Black & White!!! :cool:
Köp PAINKILLER men det kanske inte har släppts i sverige men jag har det och det är ett skitbra skräck spel :evil: .
Frågade han om skräck spel ?Köp PAINKILLER men det kanske inte har släppts i sverige men jag har det och det är ett skitbra skräck spel :evil: .
Jedi master 2!. Jag tror inte någon vill veta om det är till gamecube eller PC: :lol: . Jag rekommenderar att du köper Prince of persia eller Mafia eller doom 3