Hoppa till innehåll

memory card,raderat

K.K. Slayer

Rekommendera inlägg

Asså,ja har två minneskort.de ena köpte ja när ja skaffa gamecuben.de funka utmärkt.men de andra köpte ja under höstlovet.de e usellt.vi säger att ja börjar köra super smash bros melee,skaffar en gubbe och stänger av gamecuben.Två dar senare står de när ja börjar spela igen"this memory card isnt formated.do you want to formate it".ja trycker "yes" då blir allt raderat.så är de varanan dag.så ja säger bara:köp inte billiga minneskort!!de va allt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså,ja har två minneskort.de ena köpte ja när ja skaffa gamecuben.de funka utmärkt.men de andra köpte ja under höstlovet.de e usellt.vi säger att ja börjar köra super smash bros melee,skaffar en gubbe och stänger av gamecuben.Två dar senare står de när ja börjar spela igen"this memory card isnt formated.do you want to formate it".ja trycker "yes" då blir allt raderat.så är de varanan dag.så ja säger bara:köp inte billiga minneskort!!de va allt.
Jag har haft mitt minneskort i 1 år. Jag har varvat alla mina spel, de är så gott som klara, men för två dagar sedan raderas allting!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

exakt de har ja också råkat ut för de stog exakt samma sak när de försvann

ja hade massa på minneskortet, så ja håller me dig till 102%: köp inte billiga minneskort!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har du nintendo-minneskort eller har du nåt annat märke?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har du nintendo-minneskort eller har du nåt annat märke?

han skrev ju att man inte skulle köpa dom billiga minnes korten :roll: ja mnear iaf nått annat märke

PS.ja hade haft mitt minneskort över ett år :cry: .PS

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hade också problem med ett minneskort som jag köpte på något ställe där dom kostade ungefär 25-50:- för ett stort minneskort. Det stod att det va nintendo och vart det var tillverkat MEN ändå så raderades min sparning Med ett klarat True Crime:Streets Of LA

Jag fattar inte varför men eftersom det va så billigt så kan dom lika gärna ha gjort kortet själva och satt på ett annat hölje på skiten och sedan sålt det billigare för att få många kunder och tjäna mycket på skit saom inte funkar.

Jag hade även problem med ett billigt Nintendo64 Kort som jagf hade. Det stod made in taiwan på det och vad jag vet så görs inte särkilt många nintendoprylar dära... Men såklart så såg jag det efteråt jag köpt det och redan var hemma så det fanns inte mycket att göra direkt.

Jag tycker att det verkligen är värt att köpa dyra saker (inte överdrivet) men det är verkligen så att dom brukar hålla bättre än billigt skit.

Det var allt jg hade att säga idag och jag hoppas att alla mina små spel-vänner håller med mig iaf lite.

Mvh Cheatorx :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...