cool_boy Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 vart hittar man alla utvecklingsstenar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BliZZo Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 vart hittar man alla utvecklingsstenar vilket spel? :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 17 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 sapphire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BliZZo Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 jaha jag kommer inte ihåg riktigt men skulle du ha sagt silver sku jag kunna säga sry ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 17 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 jag vet redan vart man får alla stenar på silver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst teamquaqua Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 (redigerat) Man får alla utom Moon stone i hunters huose. Och Moon stone vet jag inte var man får. :bah: Redigerat 17 Augusti 2004 av teamquaqua Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 17 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 kan man få flera av en sten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst teamquaqua Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Ja!(Förutom Moon stone.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Man kan få Water Stone, Fire Stone, Leaf Stone och Thunderstone av Shard!Moonstone kan du få i den där Meoter Falls eller fånga massa Lunastone eller ha pkm som kan Thief eller Covet!Sun stone kan du få i Mossdeep staden av en kille! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 17 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 så man kan få flera leaf stone, fire stóne m.m Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mew Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 man ska hitta shards och ge till hunter!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 så man kan få flera leaf stone, fire stóne m.m Japp!Om alla Shard's e borta så gör d inge!För några pkm((Kommer inte ihåg vilka)), om du fångar dom så kanske du kan få nån Shard! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg