Night-Killer Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Skrivet 18 Augusti 2004 Hej... jag skulle vilja ha en ny bild till mitt namn och jag har hört att visa kan göra coola bilder till namnet... så min fråga är hur fungerar det... asså tyb hur ger man bort poäng till den som vinner och sånt???? och hur skickar de bilden??? Citera
Hubery Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Skrivet 18 Augusti 2004 ja om du ska skicka poäng så ska du till affär sen står de skicka poäng (eller nåt). orkar inte förklara de med avatarn... Citera
# 21 Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Skrivet 18 Augusti 2004 1. Gå till poängforumet. 2. Starta en ny tråd. Döp den till Avatar, Avatartävling eller liknande. 3. Beskriv vad du vill ha på din avatar & bestäm priset. (Dock minst 100p) 4. När du fått tillräckligt många alternativ bestämmer du segraren. 5. För att skicka poäng. Affär-> Skicka poäng Fyll i fälten. För att lägga upp avatar: 1. Gå till Min Kontrollpanel 2. Ändra avatarinställningar 3. Upload/kopiera bildens URL. 4. Spara ändringar. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.