Arwen Undomiel Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Jag tvivlar på att nån kan svara på det här, men jag gör ett försök. I Zelda TWW, i Forbidden Woods, finns ju ett stort rum med en jättestor blomma som hänger från taket. Det skjuter ut rörliga plattformar från väggarna, ungefär som armar. Om man hoppar på dem på ett ställe kommer man till en lövhög. Lövhögarna kan man ju bränna och det finns facklor där inne, men inga pinnar! Vet nån var jag kan hitta en pinne i det rummet??? (Det finns inga boko babas heller.) Det är som blåa ångor under lövhögen så jag tänkte att den andra warpkrukan kanske är där, för jag har inte hittat den på nåt annat ställe. Vet nån om det är så? Var är den blå warpkrukan annars? Den första (gröna) är ju i det första rummet och den tredje (gula) är ju i det sista rummet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 (redigerat) En ledtråd: Blås med en stor, grön platt sak på lövhögen. Redigerat 19 Augusti 2004 av Giga_Bowser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 20 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 En ledtråd: Blås med en stor, grön platt sak på lövhögen. Jaså, det funkar med deku-löv på lövhögarna också? Det hade jag ingen aning om. Det var ju inte så lätt att veta. Tycker du jag är korkad eller? Ja, ja, tack i alla fall... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Nä, jag tycker inte du är korkad, jag svarade på frågan bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg