K.K. Slayer Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Tjabba,Mario Kart:Double Dash!! e ett kul spel men det finns ju 20 gubbar och 21 bilar.Så jag undrar vad ditt team är i spelet?Skriv och berätta och bifoga gärna en bild ;) P.S.Du får gärna hitta på ett namn till teamet.D.S. Mitt team kör som en raket på banorna,åker Bullet Blaster i fören sitter som vanligt Bowser Jr.(min absoluta favorit nintendo karaktär)och bak sitter eller står Toad min favorit i dom gamla mario kart-spelen. Detta Team kallar jag Flying Bullet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lubb_lisa Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 jag brukar ha lilla DK och luigi! på den luigis gröna bil, kallar dom inger sp :rolleyes: eciellt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
legolas_1 Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Mitt absouluta favorit lag e Yoshi o Toad.Med walugis bil,vet inte va den heter. O jag kallar dom för Star-Night. :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lubb_lisa Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 hmm, ok, jag ska kalla mina, umm, green-banana B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 mina e: Bowser jr fram och baby mario bak. kallar dom the baby rocket... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lubb_lisa Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 ja har ett annat team också, pirata plant bak, och toad fram, på den gråa rör bilden, kallar dom, big baby mush!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 19 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 mina e: Bowser jr fram och baby mario bak. kallar dom the baby rocket... vilken bil? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
megahunter Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 jag har baby mario där fram och baby luigi där bak jag använder den blåa vagnen och kallar dom team baby :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg