Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 hejsan jag har gjort en spel hemsida där jag köper och byter spel... den heter www.freewebs.com/theadamshop Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Har du tillåtelse av polisen (eller nu vilka) att göra en köpa/byta/sälja sajt? Annars kan admin anmäla dej. Jag skulel hellre vilja det, skadeglädje är bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 öö jag vet inte men jag säljer bara lite saker där... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 MAn behöver tillstånd till det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 §1.2 - låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg