Hoppa till innehåll

Anubis Gruppforum, O.s.v


Ytterman

Rekommendera inlägg

  • Svar 50
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

(ps2_boy @ 22/08-2004 20:07:52)

Men Ytterman kan nog inte skicka så mycke poäng tro jag...Så att få nog lugna ner sej lite..!Otroligt att Anubis va en kille!Jag som va dödssäker på att han va en tjej!

det ´var tvärt om!!! ;)

jag hatar dom som ljuger.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(ps2_boy @ 22/08-2004 22:07:52)

Men Ytterman kan nog inte skicka så mycke poäng tro jag...Så att få nog lugna ner sej lite..!Otroligt att Anubis va en kille!Jag som va dödssäker på att han va en tjej!

det ´var tvärt om!!! ;)

vadå han har inte sakt att han är en tjej han är en kille.men admin borde också lägga till lite till YTTERMAN. Redigerat av 0012
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

lol pippo du skänkte mycket för att du skulle bli moderator :) men vi vill ha tillbaka våra poäng .därför du avstängde han :(.men om du ip bannar anubis kommer han aldrig tillbaka.

Just det, det är det som är meningen. Om han hade fått en varning för varje regel han bröt skulle han ändå vara avstängd minst 3 gånger om
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men Ytterman kan nog inte skicka så mycke poäng tro jag...Så att få nog lugna ner sej lite..!Otroligt att Anubis va en kille!Jag som va dödssäker på att han va en tjej!

Jag visste faktiskt hela tiden att han va kille! Det var därför jag skrev han och inte hon! Jag gick inte på det pga av allt som han skrev på msn! ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Ratchet @ 23/08-2004 10:06:03)

Men Ytterman kan nog inte skicka så mycke poäng tro jag...Så att få nog lugna ner sej lite..!Otroligt att Anubis va en kille!Jag som va dödssäker på att han va en tjej!

Jag visste faktiskt hela tiden att han va kille! Det var därför jag skrev han och inte hon! Jag gick inte på det pga av allt som han skrev på msn! ;)

han/hon skrev ju att det var en tjej
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...