Star Gazer Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 men när får jag mina poäng?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 jag vill ha mina poäng............... :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Men Ytterman kan nog inte skicka så mycke poäng tro jag...Så att få nog lugna ner sej lite..!Otroligt att Anubis va en kille!Jag som va dödssäker på att han va en tjej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 jag skickade 710 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Men Ytterman kan nog inte skicka så mycke poäng tro jag...Så att få nog lugna ner sej lite..!Otroligt att Anubis va en kille!Jag som va dödssäker på att han va en tjej! det ´var tvärt om!!! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 (ps2_boy @ 22/08-2004 20:07:52) Men Ytterman kan nog inte skicka så mycke poäng tro jag...Så att få nog lugna ner sej lite..!Otroligt att Anubis va en kille!Jag som va dödssäker på att han va en tjej! det ´var tvärt om!!! ;) jag hatar dom som ljuger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 (redigerat) (ps2_boy @ 22/08-2004 22:07:52) Men Ytterman kan nog inte skicka så mycke poäng tro jag...Så att få nog lugna ner sej lite..!Otroligt att Anubis va en kille!Jag som va dödssäker på att han va en tjej! det ´var tvärt om!!! ;) vadå han har inte sakt att han är en tjej han är en kille.men admin borde också lägga till lite till YTTERMAN. Redigerat 22 Augusti 2004 av 0012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 lol pippo du skänkte mycket för att du skulle bli moderator :) men vi vill ha tillbaka våra poäng .därför du avstängde han :(.men om du ip bannar anubis kommer han aldrig tillbaka. Just det, det är det som är meningen. Om han hade fått en varning för varje regel han bröt skulle han ändå vara avstängd minst 3 gånger om Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Men Ytterman kan nog inte skicka så mycke poäng tro jag...Så att få nog lugna ner sej lite..!Otroligt att Anubis va en kille!Jag som va dödssäker på att han va en tjej! Jag visste faktiskt hela tiden att han va kille! Det var därför jag skrev han och inte hon! Jag gick inte på det pga av allt som han skrev på msn! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 (Ratchet @ 23/08-2004 10:06:03) Men Ytterman kan nog inte skicka så mycke poäng tro jag...Så att få nog lugna ner sej lite..!Otroligt att Anubis va en kille!Jag som va dödssäker på att han va en tjej! Jag visste faktiskt hela tiden att han va kille! Det var därför jag skrev han och inte hon! Jag gick inte på det pga av allt som han skrev på msn! ;) han/hon skrev ju att det var en tjej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 men jag vill ha mina 3000 poäng nu :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 jag skickade typ 400 poäng!!!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.