leafgreen
Ska Ni Köpa?
Lungt fire red!
men när kommer det ut i sverige
ja of course ska jag det när man har lånat det av kompisen ska man ju hat själv det e ju as kul särskilt med deoxyz
Köper nog båda. Men först Lg.
lol
öö snake de e inte bara remakes av röd och blå de e 3 gånger mer städer,nästan alla pokemon från röd,blå,silver,guld,ruby och sapphireoch en ny pokemon som heter deoxys(en legendarisk),det e ny grafik,och man kan koppla in den till(Snake @ 27/08-2004 14:13:56)vet inte är dom bra??
eller har dom ens kommit ut??
De är bara remakes av Red och Blue.
gamecube eller pokemon ruby&sapphire och föra över pokemon och importera.
ialafall,ja ska köpa fire red.
http://smilies.jeeptalk.org/games/poke/004p.gif
har hört att laef green ska vara bättre
vadå du går igenom gamla världen som förat men bätrre grafik special grejer m.m sen finns nio öar där du kan fånga moltres entie/sucine/rakio deoxys masssa mer ska lungt köpa d!!! mer info finns i nästa nintendo nr och på cerebii.net(Snake @ 27/08-2004 14:13:56)vet inte är dom bra??
eller har dom ens kommit ut??
De är bara remakes av Red och Blue.
pust! :P
äähh ng är bättre :ph34r: :ph34r: :ph34r: :ph34r: :ph34r:
ng??äähh ng är bättre :ph34r: :ph34r: :ph34r: :ph34r: :ph34r:
Ng=Nog
Tror jag.
Ska köpa LeafGreen
jag har firered, det är kul ! fast det skulle nog vara roligare om man inte spelat R/B/Y :(
leafgreen tror jag
ä va f*n inga pokemon spel är bra ju man gör ju samma sak på varje spel ska klara pokeligan och fånga alla pokemon sen då är det så j*vla kul sen
ps ng är ninja gaiden :ph34r: :ph34r: :ph34r: :ph34r: :ph34r:
har leaf green men har inte spelat så mycket :D men e d sant att man kan fånga groudon/kyroge? nån poolare har sagt de
Som jag har hört så kommer dom i oktober
japp dom kommer första oktober längtar=)Som jag har hört så kommer dom i oktober