da Lina Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Skrivet 19 Augusti 2004 BLÄ nu har jag fastnat IGEN!!!! Är inne i fjärde världen å fått mumien masken, men nu fattar jag nada igen! Gått ner till mumierna i brunnen men där måste jag ju fixa fram blå dryck vikket man behöver en svamp till.....måste man ta den vägen eller va skall man göra?????? :blink:
Magdis Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Skrivet 19 Augusti 2004 du kan köpa en blå drink av Deku scruben utanför Sakus hideout. Efter att man hookshotat sig upp till trädet där den där Garon står så följer man gången rakt fram tills man kommer ut och sen tar man höger. förutom den blå drinken behöver man bl.a 7 st magiska bönor, 10 deku nuts, två fiskar, bomber (minns inte hur många) + lite annat som dyker upp senare och som man kan skaffa där nere.Det braiga är att när man kommit igenom brunnen och kommit fram vid Ikana ruins så kan man ta en genväg dit nästa gång om man inte vill spela färdigt hela sekvensen på en gång. Man får spegelskölden och med hjälp av den kan man få bort ett block som står i vägen så att man kan gå igenom en liten spricka i väggen vid Ikana canyon.
da Lina Skrivet 20 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 20 Augusti 2004 okej men hur får man svampen så man kan köpa den blå drycken??
0014 Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Skrivet 20 Augusti 2004 man behöver väl ingen svamp för att köpa den av honom?
Magdis Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Skrivet 20 Augusti 2004 Nä man behöver ingen svamp, det är bara att betala med rupees. Det är om man ska gå till häxan och be henne göra en blå drink som man måste ha svampen.
da Lina Skrivet 20 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 20 Augusti 2004 okej...då fattar jag:P tackar
0014 Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Skrivet 21 Augusti 2004 när du klarat alla 5 tempel så ska du till Ganons castle (där zeldas castle låg innan som liten), men du ska först in i temlpe of time...där får du den av Zelda...
DarkDragoon Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Skrivet 21 Augusti 2004 Har klarat Majoras Mask store brossan hjälpte mig!
Rekommendera inlägg