Shadowbeing Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Själv så hejar man på Leksand!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Djurgården IF Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 vad håller ni på med?? man hejar på färjestad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Ring Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 mm zero d där tycker jag e en bra stil fbk e ju helt klart bäst!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 hur kan man gilla fbk?dom förlorade ju mot södertälje :!: o en sak till:alla ni som gillar fbk va inte så självsäkra på att dom kommer vinna sm-guld bara för att dom leder tabellen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 hur kan man gilla fbk?dom förlorade ju mot södertälje :!: o en sak till:alla ni som gillar fbk va inte så självsäkra på att dom kommer vinna sm-guld bara för att dom leder tabellen Alltså man hejar ju inte på ett lag för att dom leder!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 nä men vissa tror att man vinner sm-guld bara för att man leder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Man hejar ju på det laget man tycker bäst om!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Man hejar ju på det laget man tycker bäst om!! Jo och d e därför du hejjar på Leksand va??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Ring Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 men d e ju klart att man håller på det laget man tycker bäst om t.ex om leksand gick upp i ledning ska jag börja hålla på dom då eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 frölunda indians är bäst i elitserien men i nhl är det detroit red wings om är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 jag håller på FÄRJESTAD! för att jag gillar värmland där Färjestad kommer ifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.