Gäst lubb_lisa Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Vilka pokemon kanman fåna i power plant på pokemon blå?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 på ett stäle finns zapdos man kan hitta electrode raichu pikatchu voltorb magnemite magneton är inte riktikt säker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Inte Raichu men d andra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lubb_lisa Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 var hittar man moltres då?? för jag vet att jag har sett han men ja fångade den inte... :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Inte Raichu men d andra man kan vist få raichu jag har mött en själv!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
holgert Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 var hittar man moltres då?? för jag vet att jag har sett han men ja fångade den inte... :blink: I grottan till pokemon ligan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jhonen Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Pikachu, magnemite, voltrob. Sen tror jag det finns electabuzz också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 (holgert @ 26/08-2004 20:57:59) var hittar man moltres då?? för jag vet att jag har sett han men ja fångade den inte... :blink: I grottan till pokemon ligan Victory Road. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg