Hoppa till innehåll

Zelda Mm

da Lina

Rekommendera inlägg

ÅÅÅÅ tror knappt det är sant men har kommit in i fjärde templet, gått in i de båda rummen (ett till höger å ett till vänster) men nu har jag då fastnat IGEN!!! I rummet till vänster bränner man sejj ju om man kommer upp på rutorna vilket man måste för att komma åt knappen:/ I rummet till höger hittar jag varken ut eller in:P Va skall man GÖRA????? :( :meddum: :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

i rummet till vänster ska du klona dig själv som Zora och vanlig link på de vanliga knapparna...i en vägg (bomba den) finns en stor knapp, klona dig som Goron link, ta en låda från ett rum och lägg på den sista knappen.. lägg sen en bomb åp den missfärjade platsen (där du bombade) och hoppa ner... sen är det bara att hookshota sig till kistan...ta kartan, döda de 4 statyerna för att få en nyckel...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mmm fattar inte riktigt men skall försöka. när är det jag skall kliona medjj?? Bränner jag mejj inte om jag är Zora?

asså du ska som Zora link, ställa dig på en knapp, klona dig sen bya till Link, ställ dig på den andra lilla knappen och klona dig, sen är det bara att göra samma sak med Goron link, när du är nere är det bara att hooka dig till kistan med Link, eller rulla/ gå över med Goron link
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

asså när du dödat Dragonflies och gått in till vänster så ska du klona dig som alla utan Deku (han är för lätt) och använda en låda på alla fyra knappar. Bomba sprickan i väggen och gå in i den nyöppnade dörren. Lägg en bomb på den missfärgade platsen och hoppa ner.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...