0014 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 är det en stor fläkt på rummets golv? Asså typ 3-4 st? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 22 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 När man kommer in i templet så ser man rakt fram fyra "dansare" går man in i rummet till vänster så är det en "diamant" som man kan sjuta på, sjuter man på den så åker golvet upp och under golvet finns en fyra-fem st "blommor" (sånna man kan sjuta iväg sejj i som deku link. Efter en stund faller golvet ner! Går man på golvet dör man hela tiden för att det är så varmt. det är detta rum jag menar! I rummet till höger då man kommer in finns en stor hand. den har jag dödat men där händer det nada verkligen!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 jag vet inte vilket rum du menar...kollar det tills imorrn.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg