indigo Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Skrivet 21 Augusti 2004 hej alla spelare och fuskare jag undrar bara hur ni tycker om driver 3 jag tycker att det e ettt bra spel med ganska bra grafik men det e lite synd att det finns massa buggar som t.ex. attt om man ramlar av en mc så åker man på marken i typ 10 meter och om man skuter en snubbe som sitter på en parkbänk så flyger ´han typ 20 meter upp i luften. :( det e synd men man skulle nog ha väntat med att köpa det tills att det kom ut till pc.
Gäst Moonwall Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Skrivet 21 Augusti 2004 Jag tycker att det är ett jätte-roligt spel :) fast jag tycker att det är dåligt att det finns buggar! :(
indigo Skrivet 21 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 21 Augusti 2004 jo det e ju det som e lite synd när dom moste skynda sig att fixa ett spel i stället för att flytta upp release datumet så blir det sämre kvalitet :(. men det e ett mycket bra spel iallafall fast man kanske skulle ha köpt det till pc istället.
Gäst YoTo Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Skrivet 21 Augusti 2004 Det är väl bättre grafik till PS2 och KeXboX?
indigo Skrivet 22 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 22 Augusti 2004 vi e på ps2 forumet vi snakar om ps2 spel alltså driver3 till ps2.
Gäst 0012 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Skrivet 22 Augusti 2004 ja men är det mycket skilnader mellan DRIV3R och GTA 3 OCH VICE CITY
Gäst YoTo Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Skrivet 23 Augusti 2004 Mjaa... Ingen av dom är särskilt bra.. AI är dåligt på alla.. Men på det nya GTA så kommer det vara mkt bättre AI..
indigo Skrivet 31 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 31 Augusti 2004 jag tycker att det e mycket skilnad på Driv3r och gta spelen... gta spelen e mtycket bättre specielt grafiken och man kna göra mycket på gta som man inte kan göra på driv3r. egentligen så e det driv3r som har tagit efter gta t.ex. man har vapen (det kunde man inte ha på dom tidigare driver spelen), det finns hemliga personer som man kan döda för att låsa upp speciela saker...
Gäst YoTo Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Skrivet 31 Augusti 2004 AI.. Det är liksom hur andra karaktärer beter sig o.sv.
Rekommendera inlägg