NosH Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 vilket spel är bäst av blå eller röd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 blå, tycker jag. det är inte så stor skillnad på spelen, det är bara olika pokémon ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 jag har blå det är ganska bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
holgert Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Jag tycker det som man kan få en Arcanine är best! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 21 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Jag tycker det som man kan få en Arcanine är best! kan man inte få han i båda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
indigo Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 nee det e vell bara i röd eller? som man kan få arcanine. men jag tycker att man ska ha blå. har båda själv men blå e bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg